Almost!

Na vele maanden verlangd te hebben naar de tropische warmte van Kathmandu, is de reis dan bijna daar. Inmiddels ben ik helemaal verhuisd en woon ik alweer een aantal weken officieel bij mijn vader in huis, wat op zichzelf al een grote verandering is. De echte verandering moet echter nog komen en ik kn niet wachten tot het zover is.

Wanneer ik naar de eettafel gevuld met kleding en knutselmateriaal kijk, begint het bij me te dagen dat het moment van vertrek steeds dichterbij komt. Alle voorbereidingen zijn getroffen, alle oma's bezocht en de prikjes gezet. Het moeilijkste wordt denk ik het afscheid van vriendlief, maargoed het zijn natuurlijk maar 2 maandjes.

Ik hoop dat de reis spoedig verloopt en nog het meest hoop ik dat ik echt iets bij kan dragen aan het welzijn van de kids daar. Mocht iemand ervaring hebben met lesgeven aan kinderen in het buitenland.. tips zijn welkom!

Verder wil ik al mijn lieve vrienden en familie nog bedanken voor alle support en bijdrages die ze geleverd hebben. Foto's en ''echte'' verhalen volgen spoedig!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active