Zenuwen

Nog iets meer dan een maand en dan begin ik daadwerkelijk aan mijn avontuur. Het begint nu toch wel ontzettend te kriebelen, zeker als ik denk aan alle dingen die nog moeten gebeuren. Ik verbaas mezelf erover hoe snel de tijd ineens gaat, maar verheug me ontzettend.

Volgende maand is niet alleen de maand waarop ik naar Nepal ga, maar ook nog eens de eerste maand waarin ik niet meer in mijn eigen huisje vertoef. Het voelt allemaal nog een beetje onwennig, maar ik hunker ernaar om even uit de routine te stappen en me te begeven is deze nieuwe wonderwereld. Wat er gebeurd bij terugkomst dat is nog steeds niet helemaal duidelijk, maar 1 ding weet ik zeker en dat is dat alles toch wel op zijn plaats valt.

We zijn bijna bij het volgende hoofdstuk aangekomen. Keep on reading.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active